“درمان ابریشمی: یک افزودنی قدرتمند به خدمات مراقبت از پوست شما”

“پوشال‌های ابریشم، در مناطقی که به طور قوی از آلاینده‌ها محافظت می‌شود تولید شده، که باعث می‌شود ابریشم شفاف و سالم باشد.

این پوشال‌ها توسط کرم‌های ابریشم ایجاد می‌شوند و به آسانی بر روی انگشتان شما مانند یک کاپه جا می شوند. آنها در تراپی‌های ماساژ صورتی استفاده می‌شوند تا به ایجاد بافت نرم بدون تحریک پوست حساس، خشک یا چرب کمک کنند.

برای کمک به شما در درک نحوه افزایش خدماتتان، ما نحوه کار این درمان، نحوه انجام تکنیک‌ها و نحوه اضافه کردن آن به منوی خدماتتان را توضیح می‌دهیم.”

بخش 1: چگونگی درمان پوشال ابریشم؟

“پوشال ابریشم تقریباً شبیه یک کاپه پنبه‌ای است، اما از ابریشم طبیعی بافته شده است. از آن به عنوان یک ابزار نرم‌کننده در ارائه ماساژ‌های صورتی استفاده می‌شود.

ابریشم مواد مرطوب‌کننده طبیعی شناخته شده‌ای است. که به خاطر وجود سریسین و فیبروئین در الیاف ابریشم است.

هر دو این ترکیبات تنها در ابریشم‌های کرم ابریشم یافت می‌شوند یا همچنین در تولیدات دیگر حشرات وجود دارند.

سریسین تنها در کرم‌های ابریشم یافت می‌شود. سریسین (همچنین به عنوان اسید آمینه ابریشم شناخته می‌شود) به عنوان مواد موجود در آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون به صورت طبیعی مقاومت به عفونت دارد و می‌تواند انعطاف پوست را بهبود ببخشد.

از نظر زیبایی‌شناسی، این به آن معناست که می‌توانید ماساژ صورتی را برای بهره‌مندی‌های ضد پیری ارائه دهید. این کار با کاهش مقدار از دست دادن طبیعی آب در پوست انجام می‌شود.

ابریشم به عنوان یک الیاف مرطوب‌کننده محسوب می‌شود و این عنصر به علت ترکیب سریسین است.

ترکیب فیبروئین به تاثیر زیبایی نمی‌انجامد. به جای آن، ساختار سفت مورد نیاز برای تبدیل ابریشم به یک بافت قابل استفاده ایجاد می‌کند. این امکان را به این کاربرد می‌دهد که کاپه مقاومی باقی ‌بماند بدون حذف هیچ یک از مزایای سریسین.”

پس آیا سریسین یا فیبروئین تفاوتی ایجاد می‌کنند؟

ماساژورهای صورت طبق عادت در زمان انجام جلسات خود دستکش‌های پی‌وی‌سی می پوشند یا بدون دستکش عمل می کنند. اما استفاده از دستکش‌های پی‌وی‌سی ممکن است اصطکاک ناخوشایندی به حرکات شما اضافه کند و عطر پزشکی به محیط شما اضافه کند.

استفاده از دست‌ها درخصوص استفاده‌شان هیچ مزیتی ندارد.

اما پوشال‌های ابریشم دارای بافت طبیعی نرمی هستند که پوست را مختل نمی‌کنند. آنها می‌توانند منافذ را تشویق کنند تا باز شده و سموم خود را بدون افزودن سموم دیگر به فضای جدیدی که ایجاد می‌شود، رها کنند.

از آنجا که ابریشم ماده‌ای طبیعی است، می‌توانید مطمئن شوید که به بافت مواد شیمیایی مضری افزوده نشده است. این مسأله به ویژه برای مشتریانی با پوست حساس مهم است.”

بخش 2: تکنیک‌های درمان پوشال ابریشم

“درمان پوشال ابریشم را می‌توان به دو روش انجام داد. روش اول این است که پوشال‌های ابریشم را به جای پنبه یا بافت‌های دیگر معمولی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، هنگامی که تونر و محصولات تمیزکننده را می‌زنید، معمولاً از یک دیسک پنبه‌ای برای پاک کردن اضافی‌ها استفاده می‌کنید. به جای اینکار، دیسک پنبه را با پوشال‌های ابریشم جایگزین کنید.

روش دوم این است که پوشال‌های ابریشم را با آب مرطوب کنید و آنها را بر روی انگشتان خود مانند یک کاپه قرار دهید.

می‌توانید آنها را با آب یا تونر مرطوب کنید، اما هر دو را نه. سپس ماساژ صورتی خود را انجام دهید و در حین آن با حرکات مدور کند و آهسته کار کنید.

پس از اتمام ماساژ، باید صورت مشتری را با یک پوشش نوری مرطوب کنید.

فشار نوری با استفاده از پوشال‌های ابریشم به پوست مشتری رطوبت اضافه می‌کند و در عین حال با استفاده از فشار، ماهیچه‌های تنشی یا نواحی تنشی اطراف صورتشان را آزاد می‌کند.

همانطور که می‌دانید، چهار نوع پوست وجود دارد – خشک، چرب، ترکیبی و حساس.

این تکنیک بهترین تأثیر را بر روی پوست حساس دارد، اما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید این تجربه را برای هر نوع پوست سفارشی کنید.

پوست خشک به راحتی ممکن است وقتی پنبه یا پارچه روی آن فشار داده می‌شود، کشیده یا پاره شود.

استفاده از یک مرطوب‌کن نوری با پوشال‌های ابریشم می‌تواند رطوبت به پوست مشتری اضافه کند، بدون اینکه آن را زیادی انجام دهد یا آن را غرق کند.

پوست چرب به تنهایی زیادی رطوبت تولید می‌کند. این ممکن است برای اکثر ماساژورها مشکل باشد چرا که نیاز به افزودن رطوبت دارند، اما می‌دانند که این فرآیند می‌تواند پوست چرب را زیادی آغشته کند.”

“با پوشال‌های ابریشم، یک عنصر رطوبت طبیعی در بافت وجود دارد. به سادگی پوست را پیش از اینکه استفاده کنید تمیز کنید و از پوشال بدون مرطوب‌کننده اضافی استفاده کنید.

با پوشال ابریشم خود، می‌توانید آب را روی بافت بپاشید و اجازه دهید که رطوبت طبیعی کاپه به عنوان مانع مایع عمل کند.

این راهی است که می‌توانید ادامه دهید تا ماساژی سالم را به پایان برسانید.

پوست ترکیبی در نواحی T چربی دارد اما ممکن است خشک یا صاف در نقاط دیگر باشد. در این نواحی، از تونر یا آب در نواحی صاف استفاده کنید و سپس سرتاسر صورت را قبل از شروع کار مجدداً پوشش دهید.

این بار از یک پوشال ابریشم تازه استفاده کنید تا نواحی T چرب اشباع نشود.

پوست حساس نوع دومی از پوست است، به این معنا که ممکن است حساس و چرب یا حساس و خشک باشد و غیره.

از آنجا که ابریشم طبیعی، نرم و دارای مواد شیمیایی نیست، می‌توانید از این ماده استفاده کنید و نگران تحریک تصادفی پوست مشتری نشوید. با دقت اما با اعتماد به نفس عمل کنید.”

بخش 3: ادغام درمان پوشال ابریشم به خدمات

برای کمک به ادغام پوشال‌های ابریشم به جلسات درمانی خود، شما باید آنها را به عنوان بخشی از اعلامیه پوست حساس مشتری اضافه کنید.

همانند همه ماساژورها، شما موظف به پرسیدن از مشتری در مورد هر نوع بیماری یا اختلالی هستید که باید آگاه باشید.

اگرچه این مورد ضروری نیست، بیشتر اوقات بخشی مربوط به نوع پوست دارند و از مشتریان می‌خواهند که جعبه‌ها را که بهترین توصیف‌کننده نوع پوستشان هستند، تیک بزنند.

می‌توانید پوشال ابریشم را به عنوان یک افزودنی مناسب برای پوست حساس ارائه دهید.

تا کنون بیشتر در مورد پوشال‌های ابریشم برای ماساژ‌های صورتی صحبت کرده‌ایم زیرا شکل‌های کوچک کاپ روی انگشتان شما جا می‌شوند – ابزار اصلی در ماساژ‌های صورتی.

اما شما همچنین می‌توانید از این بافت برای ماساژ بدن و هر نوع ماساژ دیگری که از انگشتان حساس استفاده می‌کند، استفاده کنید.

یک راه دیگر برای وارد کردن آن به جلسات شما این است که ماساژ صورتی را به کار در ماساژ بدنی اضافه کنید.

وقتی یک جلسه پیچ بدن را کامل می‌کنید، مشتری باید در پیچ خود حدود 30 دقیقه تا یک ساعت (بسته به محلول و نوع پوست) بنشیند. همانطور که اکثر درمان‌ها اجازه می‌دهند مشتری‌شان تنها باشد، به عنوان یک خدمت اضافی می‌توانید ماساژ صورتی با پوشال ابریشم ارائه دهید.

به عنوان یک راهنمای خشن، پوشال‌های ابریشم با کیفیت بالا تقریباً به ارزش 20 تا 50 پوند برای 15 عدد هستند. شما می‌توانید نسخه‌های ارزان‌تری را بخرید، اما خطر استفاده از مواد شیمیایی یا بافت‌های مصنوعی وجود دارد.

این امر باعث می‌شود خدمت نسبتاً گران باشد زیرا هر پوشال هر 3 ماه یا بعد از 3 بار شستشو باید تعویض شود. به این دلیل، می‌توانید برای خدمات ماساژ صورتی 250 پوند یا بالاتر را محاسبه کنید.”

خلاصه

با بازگشت به مزایای کاپه پوشال ابریشم، می‌توانید از این ماده بر روی مشتریانی با پوست حساس استفاده کنید و بدانید که آنها واکنش منفی نخواهند داشت.

با استفاده از این ماده، می‌توانید مقدار کمتری محلول و مواد شیمیایی دیگر روی پوست مشتری استفاده کنید. همچنین پوشال ابریشم هیچ پوست خشکی را گیر نمی‌آورد.

با مالیدن ملایم می‌توانید پوست را اسکراب کنید و در عین حال آن را مرطوب کنید.

این درمان را به خدمات خود اضافه کنید تا نشان دهید چگونه خدمات شما به صورت منحصر به فرد و طبیعی در حال پیشرفت می باشد.

پوشال‌های ابریشم را در ابزارهای خود پایدار کنید تا درمان‌های طبیعی را در خدماتتان تقویت کنید.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *