داستان پنبه های کرم ابریشم و لبها

یک اقدام زیبایی خانوادگی مناسب

پنبه‌کرم‌های ابریشم به دلیل ویژگی‌های اسکراب و تصفیه‌کننده‌اش برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. به ویژه، این روش یک راز زیبایی است که قرن‌هاست به کار می‌رود.

پنبه‌کرم‌های ابریشم برای اسکراب کردن

پنبه‌کرم ابریشم باید در آب گرم (بهتر است آب معدنی) به مدت 2 تا 3 دقیقه خیس شود. وقتی خیس و نرم شده باشد، پنبه‌کرم را بر روی انگشت خود قرار دهید. سپس حرکات دایره‌ای کوچکی را روی چهره‌ای که ابتدا شسته شده است انجام دهید. می‌توانید روی مناطق با عیوب تأکید کنید. این مراقبت مناسب برای همه انواع پوست‌هاست: حساس، مختلط، آکنه‌ای، چرب یا خشک. اسکراب با پنبه‌کرم‌های ابریشم به شما اجازه می‌دهد که روند زیبایی خود را با یک لوسیون، سرم یا کرم مرطوب‌کننده ادامه دهید.

نکته زیبایی: اسکراب با پنبه‌کرم ابریشم یک نوع نرم‌کننده برای پوست است. شما می‌توانید حتی لب‌های خود را اسکراب کنید: آنها نرم می‌شوند بدون آسیب دیدن. پس از آن رژ لب شما حتی زیباتر خواهد شد.

پیله چه مزایایی برای پوست دارد؟ پتانسیل پروتئین‌های طبیعی ابریشم!

در مرکز این پروتکل درمانی، ثروت پنبه‌کرم ابریشم قرار دارد. در واقع، از دو پروتئین اصلی تشکیل شده است: فیبروئین و سریسین.

  • فیبروئین ویژگی‌های اسکرابی عالی دارد در حالی که به پوست احترام می‌گذارد. سلول‌های مرده به آرامی حذف می‌شوند، از سبوم اضافی جذب می‌شود، جوش‌های سیاه ناپدید می‌شوند: پوست سالم، شفاف و درخشان می‌شود.
  • سریسین شامل اسید‌های آمینه و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است. پوست را نرم می‌کند و فرآیند نوسازی آن را فعال می‌کند.

این مراقبت ایده‌آل برای حذف جوش‌های سیاه، از سبوم اضافی جذب شده و درمان نقص‌های پوست است. پوست چهره به طور مرئی تصفیه می‌شود. رنگ پوست شفافتر می‌شود. به علاوه، پوست شما به طور قابل ملاحظه‌ای نرم می‌شود.

مراقبت از لب ها با پنبه کرم ابریشم

آیا گاهی اوقات لبهای خشک یا آسیب دیده دارید؟ یا آیا می‌خواهید سلول‌های مرده کوچکی را از بین ببرید؟ بله، ولی مراقب باشید، ممکن است به لبهای خود آسیب بزنید! این راهکار کاملاً طبیعی را تجربه کنید: ماسک‌های ابریشمی به آرامی لبها را ترتیب می‌دهند و پوست‌های مرده را از آنها  پاک می‌کنند. یک هدیه از طبیعت، نرمی لبهات تضمین شده است!

لطفا لبهای خود را به آرامی ترتیب دهید: با یک کوکون کوچک ابریشمی.

لبها اغلب توسط سرمای زمستان، تابش نور خورشید و برخی مسواک‌ها تحت تاثیر قرارمیگیرند. قسمت پوشیده از پوست و مخاط بسیار حساس (قسمت قرمز)، آسیب می‌بیند و خشک می‌شود، لبهای ترک خورده نه تنها ناراحت کننده هستند بلکه بسیار دردناک هم می‌باشند. محصولات مراقبتی و طبیعی زیادی وجود دارند مثل بالم لب با موم زنبور عسل، روغن بادام، کره کرهی، عسل، آلوئه ورا و غیره. بله، اما برای استفاده از کرم‌ها، بالم‌ها و محصولات مراقبتی خود باید پوست‌های مرده را از بین ببرید. نگاه کنید به تأثیر رژلب بر روی لبهای آسیب دیده ، با وجود زیبایی رنگ و بافت رژلب شما، می‌توانید آن پوست‌های مرده ناخوشایند را ببینید. اکسفولیه کردن گامی ضرور است تا امکان استفاده از محصولات مراقبت از لبها یا رژلب را فراهم کند. در اینجا کوکون ابریشمی وارد می‌شود ، برای اکسفولیه کردن آرام، نیاز به یک محصول طبیعی است که به شما اجازه می‌دهد پوست‌های مرده را از بین ببرید بدون آسیب رساندن به لبها. اکسفولیه کردن گاهی اوقات ممکن است خیلی تند باشد، با دانه‌های زردآلو یا دانه‌های شکر، میکروگران‌ها پوست را ترک می‌کنند. اما پوست لبها خیلی حساس است. از طرف دیگر، کوکون ابریشمی به آرامی اکسفولیه می‌کند و در عین حال مراقبت می‌کند.

یک اکسفولیه آرام و لذت‌بخش برای لبها : ویژگی‌های کوکون‌های ابریشمی چیست؟

همانطور که گفتیم کوکون ابریشمی از دو پروتئین اصلی ابریشم تشکیل شده است با نام های فیبروئین و سریسین. فیبروئین آن چیزی است که در نهایت نخ ابریشم می‌شود، این نخ به آرامی پوست و به‌ویژه لبها را اکسفولیه می‌کند. سریسین یک پروتئین غنی از اسیدهای آمینه مختلف است و این مزیت را دارد که با کلاژن شباهت زیادی دارد. این پروتئین به سبب این ویژگی سلول‌های پوستی را تغذیه خواهد کرد.

چگونگی این مراقبت زیبایی بسیار ساده است، کوکون ابریشمی را بگذارید چند دقیقه در آب گرم (ترجیحا ازترکیبات معدنی). وقتی کمی نرم شد، آن را روی انگشتان خود قرار دهید. حرکتی دایره‌ای روی پوست صورت و لبها انجام دهید. می‌توانید بر روی جوش‌های سیاه و مناطق با عیوب خاصی، مانند بال بینی مثلاً، تأکید کنید. با انجام این حرکات دایره‌ای کوچک بر روی لبها، به آرامی آنها را اکسفولیه خواهید کرد.

بعد از اکسفولیه، پوست و لبهای  شما آماده برای بخش بعدی مراقبت از پوست خود هستند، زیرا اکسفولیه شرایط بهینه‌ای برای نرمی و بازسازی فراهم کرده است. در این مرحله، می‌توانید کرم، سرم، لوسیون یا هر بالم دیگری که مراقبت‌های تکمیلی برای پوست و لبها ارائه می‌دهد را مصرف کنید.

ژست زیبایی باستانی

کوکون ابریشمی برای پوست و لبها در قرن‌ها استفاده شده است.

اکنون، کوکون‌های ابریشمی برای اکسفولیه به عنوان یک روش زیبایی شناخته می‌شوند، و این وضعیت قرن‌ها است. تاریخ‌شناسان نشانه‌هایی در ژاپن را پیدا کرده‌اند که در سال ۳۰۰ پیش از میلاد اتفاق افتاده و تخم‌ها و چهار زن جوان چینی را به ژاپن آورده که به زنان ژاپنی هنر زیبایی و تولید پارچه با ابریشم، الیاف ابریشم و نخ‌های ابریشم را آموزش می‌دهند.

امروزه، دلایل استفاده از ابریشم در زمینه زیبایی برای ما آشکار شده است. پروتئین‌های موجود در ابریشم برای پوست و مو عالی هستند. ابریشم بطور طبیعی ضد حساسیت (بهتر از هیپوآلرژنیک: آلرژی به ابریشم وجود ندارد)، ضد باکتری و ضد کرم‌های گردوغبار است. ویژگی‌های هیدروفوبیک ابریشم نیز برای مراقبت از پوست، به ویژه با دستمال‌های بالش ابریشمی، جذابیت دارند.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

[…] پوست از کراتینوسیت‌ها تشکیل شده است: 2,000 میلیارد سلول چندمنظوره که پوشاک، حاجز و مکانی برای تبادلات را تشکیل می‌دهند. برای این کار، کراتینوسیت‌ها با حس‌گرهایی تجهیز شده‌اند که حساس به موج‌های نور، صداها، طعم‌ها و احساسات هستند. به اختصار، پوست قادر به دیدن، شنیدن، بو کردن، احساس کردن و چشیدن است. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *